cisco-vpnclient.spec

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Pią, 2 Wrz 2005, 08:52:58 CEST

Arkadiusz Patyk <areq w pld-linux.org>:

> Nie wnikałem jeszcze bo nie ja z tego korzystam, ale efekt jest taki
> ze idzie tylko ruch przez VPN, inny jest blokowany.
> I nie jest to prosta zmiana tablicy routingu.

  błąd w konfiguracji VPN'u na koncentratorze. (albo zamierzone
  działanie). Brakuje/nie było "tunnel spliting" czy jakość to się
  nazywało w cisco.

--
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,
a sa to faktycznie jego ostateczne skladniki. (Artur Schopenhauer)