koffice 1.4.1-1

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pią, 2 Wrz 2005, 09:30:13 CEST

On Thursday 01 of September 2005 23:40, Charles wrote:

> koffice-kword-1.4.1-1 zaznaczył koffice-kspread-1.4.1-1 (wł.
> libkspreadcommon.so.0) b)
> koffice-common-1.4.1-1 zaznaczył koffice-kexi-1.4.1-1 (wł.
> libkformdesigner.so.0)

Bardzo możliwe, że ja. Ale ja robiłem koffice ze dwa dni. Specjalnie i z
odpowiednim komentarzem zostawiłem release 0.1, żeby ktoś, kto robił
wcześniej tego speca, się mu przyjrzał. Widocznie nikt tego nie używa z
developerów. Ja nie sprawdzałem pod kontem zdeinstalowania starej wersji i
instalowania oddzielnie paczka po paczce. Sprawdziłem pod kontem działania.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics