SPECS: esmtp.spec - missing br's

l00natyk majkl w op.pl
Pią, 2 Wrz 2005, 12:00:26 CEST

On Thu, 01 Sep 2005 11:48:45 +0200
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org> wrote:

> Jeśli "X is required by Y", to żeby zainstalować Y potrzebny będzie X.
> Dopisanie "Requires: Z" w W.spec powoduje, że "Z is required by W".
>
> Bardziej zgłębiać nie trzeba.

Jeśli dobrze mi się wydaje to rpm podczas budowania używa ldd do
wywęszenia z jakimi bibliotekami jest zlinkowana binarka i automatycznie
dodaje to do zależności.

--
Regards
l00natyk

Prawdziwa kobieta? posiada ona szczególny dar budzenia i rozwijania w
mężczyźnie wszystkiego, co dobre i szlachetne. Tołstoj Lew