SPECS: xen.spec - real BR ; adapter removed it

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Pią, 2 Wrz 2005, 15:23:02 CEST

paszczus w gzowski.darpa.pl:

> [19:35:31] <@PaSzCzUs> Zouza: bo nie mam czasu, zeby uaktualnic taki duzy
> patch, zreszta "nie zabieram sie za cos czego nie rozumiem i czego nie
> obejmuje"
> A co do BR to mam racje, bo sprobuj zbudowac ten pakiet bez tego BR.

  to albo do poprawy adapter, albo... a pakiet zbuduje BEZ tego BR
  8-]. po prostu.

ps. to juz kolejny raz, jak cos zaczynasz i nie konczysz...

--
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,
a sa to faktycznie jego ostateczne skladniki. (Artur Schopenhauer)