Out of Office AutoReply: SPECS: esmtp.spec - missing br's

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Sob, 3 Wrz 2005, 19:16:42 CEST

On Sat, Sep 03, 2005 at 07:01:37PM +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:
> Nie zrozumiałeś, ja dostałem ten pieprzony autoresponder kilka razy i
> już pisałem parę razy nawet do nich. W końcu napisałem i do postmastera
> w ich domenie - zero reakcji. Wczoraj zrezygnowany przesłałem kolejnego
> maila na (podany jako zastępujący) Bartlomiej.Weres w ... i... dostałem
> autoresponder, że pana Bartłomieja Weresa zastępuje nie kto inny jak sam
> pan Maciej Kozaczko (którego zastępuje Bartłomiej Weres). Mamy więc
> zapętlone zależności, autoresponder-kozaczko.spec do poprawki.

Teraz autorespondery podpadają pod politykę SpamCOPa (w sensie, że może
być zgłaszane jako spam), więc proponuję tam słać wszystkie majle z tego
autorespondera. Zdaje się, że providerem ich poczty jest jakiś odłam
IBMa, listowanie w SpamCOP może im się nie spodobać ;-)

Pozdrowienia,
        Jacek