unixODBC i dlopenowanie

Pon, 5 Wrz 2005, 11:24:49 CEST

On Monday 05 of September 2005 10:54, Jakub Bogusz wrote:

> Jest tak jak się skonfiguruje właśnie przez odbcinst - patrz %post.
Skąd libtdsS.so wtedy? Bez tego dodaje libtds.so.4 jako Driver i mam ,,could
not constuct property list for (FreeTDS)'' w gODBCConfig.

Dlaczego libtdsS.so jest usuwany? Z tym plikiem + freetds+ odbcinst
gODBCConfig działa pięknie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/