SOURCES: rox-Edit.desktop - /usr/lib/ROX-apps -> /usr/lib/rox

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Pon, 5 Wrz 2005, 20:16:13 CEST

Marcin Banasiak <megabajt w megabajt.zapto.org>:

> No tak... chodzi zapewne o amd64, wtedy to niezaprzeczalnie
> %{_libdir} jednak> nie wiem jak to wtedy z plikiem desktop
> rozwiązać. Dwie wersje, dla maszyn 64
> bitowych i x86 ?

ten tego. sed twoim przyjacielem ? a takze, zrob cos ze swoim serwerem
pocztowym. nastepnym razem 400 maili w kolejce trzymac nie bede...

--
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,
a sa to faktycznie jego ostateczne skladniki. (Artur Schopenhauer)