ANN: ruchy na ftp

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Pon, 5 Wrz 2005, 20:47:07 CEST

On Mon, 2005-09-05 at 19:23 +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Długo oczekiwane ruchy na ftp: ready -> main. Można zgłaszać swoje
> zapotrzebowanie na arekm w . Inne problemy proszę zgłaszać dopiero
> jutro :)

Niezupełnie zapotrzebowanie, ale przypomnienie (było dawno temu na
liście). udeva nie przenosić w wersji > 058.

I a propos: freetz, dlaczego hal i udev ostatnio zbudowałeś do ready z
HEAD? Oba mają swoje AC-branche. hal.spec nie wiem (i nie interesuje
mnie) dlaczego, ale headowy udev.spec ze względu na grzebanie w /dev nie
kwalifikuje się do Ac (chyba, że coś się zmieniło, w changelogu nie
widać).

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution