ANN: ruchy na ftp

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Wto, 6 Wrz 2005, 00:23:24 CEST

On Mon, 2005-09-05 at 21:27 +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> hal zbudowałem bo potrzebuje go nowe gnome. udev zbudowałem bo to
> jedyna działająca poprawnie wersja

Czyli najwyższy czas ją sportować na AC-branch.

> Możesz sprecyzować w jaki sposób "grzebanie w dev" dyskwalifikuje udev
> do Ac? w jaki sposób mogłoby to zaszkodzić użytkownikom Ac i na jakiej
> podstawie wyciągasz takie wnioski?

Wybierz jedno z:

Odpowiedź#1: Bo maszyna nie wstanie jak udev z jakiegokolwiek powodu
(błędny /etc/*udev*, pad udevda, init=/bin/bash) nie stworzy inodów
partycji systemu. Zaufanie że zawsze stworzy jest IMO na tym etapie
rozwoju udev nieco ryzykowne.

Odpowiedź#2: AC-branch powstał z jakiegoś powodu (szczegóły w
archiwach). Ciężar dowodu, że ten powód już nie obowiązuje (i można
skasować AC-branch i budować do Ac z HEAD) leży po twojej stronie.

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution