ANN: ruchy na ftp

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Wto, 6 Wrz 2005, 14:41:09 CEST

On Tue, 2005-09-06 at 13:55 +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> to byłby świetny pomysł, gdyby dotyczyło rpm, gcc, glibc, etc.

Wg `sed -n 470p devel-hints-pl.txt` to jest zawsze świetny pomysł.

> Ogólna dysfunkcjonalność programu może dotyczyć każdej części
> dystrybucji. Równie dobrze mogę to dopasować do wielu innych
> krytycznych jej składników. udev nie jest takim składnikiem

Cokolwiek kontroluje /dev jest krytyczne.

>  i nie jest
> instalowane domyślnie,

Wg wersji HEAD jeśli chcesz korzystać z funkcjonalności udev (np.
automagiczne inodey dla zabawek USB), musisz pozwolić żeby ci
kontrolował /dev.

> AC-branch powstał w celu wydania dystrybucji. [ciach offtopiczne
> narzekanie że jeszcze Ac nie wyszło]

Chodzi o AC-branch na udev.spec. Dyskusja /udev-vs-/dev już kiedyś była
na liście i wynikło z niej, że Ac korzysta z /udev. I w tym celu powstał
AC-branch, i dopóki on istnieje, z niego się puszcza zlecenia do
ac-ready.

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution