ANN: ruchy na ftp

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Wto, 6 Wrz 2005, 15:14:53 CEST

Arkadiusz Miskiewicz napisał(a):
> IMO obecny head tylko z wywaleniem Obsoletes na dev by się spokojnie nadawał -
> kto chce to ma /dev awaryjnie + udev mountujący się na /dev i zarządzający
> urządzeniami.

Jasne, szczególnie, że nikt nie karze na siłę instalować udeva, tylko
powiedzmy wirtualny pakiet dev-provider, czy cuś takiego i będzie można
sobie wybrać, co kto lubi, albo jeszcze bezpeczniej - doinstalować po
prostu udeva, podczas gdy dev już jest w systemie.

Korzystam z udeva też od sporego czasu na paru masznkach i nie mam co
narzekać...

Cz w rny