ANN: ruchy na ftp

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 6 Wrz 2005, 16:01:43 CEST

 --- Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org> wrote:

> Wg `sed -n 470p devel-hints-pl.txt` to jest zawsze świetny pomysł.

chyba nadinerpretacja. nic nie pisze, że świetny.

> Cokolwiek kontroluje /dev jest krytyczne.

Krycztyczny jest wybór, a nie wyimaginowane lęki.

> Wg wersji HEAD jeśli chcesz korzystać z funkcjonalności udev (np.
> automagiczne inodey dla zabawek USB), musisz pozwolić żeby ci
> kontrolował /dev.

ja i wielu innych na tej liście nie ma z tym problemów.

> Chodzi o AC-branch na udev.spec. Dyskusja /udev-vs-/dev już kiedyś była
> na liście i wynikło z niej, że Ac korzysta z /udev. I w tym celu powstał
> AC-branch, i dopóki on istnieje, z niego się puszcza zlecenia do
> ac-ready.

Dyskusja dotczyła niedziałającej wersji w powijakach. Rozmawiamy o
całkowicie innym udev.

Przytocz proszę jeden _merytoryczny_ argument, przykład niedziałania
wersji z HEAD, bug report, post na tej liście, a chętnie będę dalej
uczestniczył w dyskusji i rozwiązaniu problemów związanych ze zmianami
przeze mnie wprowadzonymi.

--
Fryderyk Dziarmagowski