udev na /dev (było: Re: ANN: ruchy na ftp)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Wto, 6 Wrz 2005, 17:04:15 CEST

 --- Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org> wrote:

[...]
> Mi osobiście zbytnio nie zależy w żadną stronę (/udev czy /dev),
> dyskutuj z tymi, którym zależy.
>
> Natomiast będę się upierał, że dopóki ktoś nie skasuje AC-branch na
> udev.spec, puszczenie go z HEADa do ac-ready jest _błędem_. Jeśli
> uważasz że udev już jest na tyle dojrzały że się nadaje do /dev (nie
> twierdzę że jest ani że nie jest) to otwarcie zaproponuj skasowanie
> AC-branch, a nie puszczaj z HEAD stawiając przed faktem dokonanym.

poproszę o to RMa jak tylko uporamy się z nowym GNOME.

> P.S. Tyle o udev, a co z różnicami HEAD/AC-branch na hal.spec, też
> puszczonym z niewłaściwego brancha?

równierz poproszę o skasowanie AC-branch dla hal i jeszcze kilku innych
gnomowych rzeczy które niepotrzebnie powrzucałem na AC-branch.

--
Fryderyk Dziarmagowski