ANN: ruchy na ftp, KONIEC

Śro, 7 Wrz 2005, 11:57:49 CEST

On Monday 05 of September 2005 19:23, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Długo oczekiwane ruchy na ftp: ready -> main. Można zgłaszać swoje
> zapotrzebowanie na arekm w . Inne problemy proszę zgłaszać dopiero jutro :)

Zeszło nieco dłużej niż przewidywał plan. Ruchy na FTP zostały niniejszym parę
minut temu zakończone.

Za tydzień kolejne ruchy z poprawkami (jako, że napewno wyjdą jakieś
problemy).

Z istotniejszych zmian na które należy zwrócić uwagę:
- udev zarządza /dev (ale póki co nie obsoletuje dev)
- php i php4 mają rozdzielone pliki konfiguracyjne (/etc/php/conf.d/)
- nowe gtk+ 2.8 (bliżej mi nie znane nowe sposoby zarządzania wyglądami
kursorów)

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/