ANN: ruchy na ftp

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 10 Wrz 2005, 10:36:26 CEST

 --- Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> wrote:

> Wracając do tematu - dobrze mi się wydawało, że ten udev jeszcze nie jest
> taki super-hiper...

mógłby takim być gdyby developerzy zamiast "wydaje mi się" czy "mam
poważne wątpliwości" próbowali konstruktywnie rozwiązać problemy z nim
związane.

> 1. przestał działać openvpn - tutaj poszukam czemu. Pewnie jakiś dewajs
>    się nie tworzy.

use udevmonitor luke, dowiesz sie co nie tak sie dzieje.

> 2. Kilka razy przy starcie systemu zaczęło mi wisieć na "Starting udev". I
>    tak do usmarkania mogłem sobie czekać. Nie mam pojęcia czemu. Co dziwne
>    - kolejnym razem przeszło normalnie (po 3-4 pod rząd próbach
>    nieudanych).

znany problem, który raportowałem tutaj jakiś czas temu. ugly
workaround: w rc.sysinit zastąpić wywołanie udev tylko przes sam wpis

/sbin/start_udev

--
Fryderyk Dziarmagowski