[ac-amd64] Fw: ERRORS: dotnet-gtk-sharp.spec

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Sob, 10 Wrz 2005, 11:17:27 CEST

On Sat, 10 Sep 2005 10:45:00 +0200
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org> wrote:

> Ja mam sprzęt, ale w mono/czymśtam nic nie pisze. Co u nas w
> dystrybucji tego wymaga ?
monotheka, tomboy, tych używam (świetne i nie wiem, czym bym je
zastąpił), ale pewnie więcej aplikacji wymaga gtk# 1.0.x

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org