ANN: ruchy na ftp

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 10 Wrz 2005, 12:23:57 CEST

 --- Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> wrote:
[...]
> Niemniej sytuacja teraz jest taka, że do tej pory tun samo się ładowało
> przy startowaniu openvpn. Teraz tak się nie dzieje, muszę ręcznie moduł
> załadować i dopiero rusza.
>
> Co się zmieniło, że moduł się nie ładuje?

zmieniło się naprawdę dużo. największą zmianą jest to, że udev po raz
pierwszy wogóle działa, bo trudno nazwyać działaniem wykastrowanie go
przez umieszczenie w /udev. z innych to np. porzucenie wsparcia dla
dev.d

może to być problem z hotplugiem?. moze to także być problem z
kernelem 2.6.13 (o ile takowy masz)?. Czy mógłbyś co sprawdzić co się
dzieje po:

echo "/sbin/udev" > /proc/sys/kernel/hotplug

> Wierzę.

> hhmmm...

jest to o tyle głupie, że obok mnie stoi maszyna z identycznym zestawem
pakietów, tą samą wersją kernela i nie muszę w rc-srcipts grzebać :\
ten sam problem był raz zgłoszony przez użyszkodnika na users. może to
jakaś specyfika setupu? własny kernel? naprawde nie wiem.
wiem, że jedno wywołanie sh mniej i działa...

--
Fryderyk Dziarmagowski