courier-authlib - zmiana położenia socketu

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Sob, 10 Wrz 2005, 12:45:41 CEST

Cześć,

czy zmiana miejsca socketu z /var/lib/authdaemon na /var/spool/authdaemon jest
zamierzona, czy to tylko efekt updatu authlib (courier-authlib-0.56-1)?

Ani na grupach, ani w changelogach nie znalazłem info o tej zmianie, a po
updatecie bardzo skutecznie rozwala to wszelkie systemy autoryzacji szukające
gniazda w /var/lib/authdaemon

Nie bardzo mam pomysł jak to rozwiązać (poza przywróceniem socketu do starego
miejsca?) - może przynajmniej jakieś info przy updatecie?

m.