Poprawka do tellico.spec

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Nie, 11 Wrz 2005, 13:55:09 CEST

On Sunday 11 of September 2005 12:10, Andrzej Zadrożny wrote:
> Witam,
> po zmianie w specu Version na 1.0  i wymuszeniu uaktualnienia md5
> ładnie się zbudował i działa chyba poprawnie. Prosze developera o
> uaktualnienie speca. Następny razem postaram sie diff'a.

Uaktualniłem i dodałem jeden plik do sekcji files. Pozostawiłem na razie rel
0.1, bo nie za bardzo wiem czemu.

pozdrawiam

--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics