gg2

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Nie, 11 Wrz 2005, 16:55:25 CEST

Dnia niedziela 11 września 2005 04:04, Wojtek Szymak napisał:

> Skoro nie wykrywa to upewnij się czy masz zainstalowany glib-devel (oraz
> inne pakiety *-devel, -> README). Ja z 2.2.7 nie miałęm żadnych
> problemów, budowałem wszystkie wtyczki.
Mam. Detekcję gliba przechodzi ale nie dodaje -I... do opcji kompilatora.
Wystarczy podlinkowanie odpowiednich plików do /usr/include i kompilacja
posuwa się do przodu. Dopóki nie trafi na kolejne biblioteki: gtk, loudmouth,
gdk, itd. Postępując tak dalej cała kompilacja się udaje i budowanie wykłada
się na linkowaniu. Jak to się zbudowało na builderach?
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny