actos

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 12 Wrz 2005, 00:08:49 CEST

Witam
Chciałem zrobić speca do tego
http://belikewater.ifrance.com/code/actos.html ale poległem :( W
źródłach jest skrypt, który musi być uruchamiany z roota i od razu
rozrzuca pliki po drzewie katalogów. Wzorując się na MayaVi.spec
próbowałem zrobić actos.spec, ale kończy się błędem:
+ python setup.py clean
Traceback (most recent call last):
  File "setup.py", line 37, in ?
    import gtk
  File "/usr/lib/python2.4/site-packages/gtk-2.0/gtk/__init__.py", line
37, in ?
RuntimeError: could not open display
błąd: Błędny status wyjścia z /var/tmp/rpm-tmp.27678 (%build)

Ręcznie uruchamiając skrypt przez "sudo ./launch_me_to_install" jak to
samo wstawiłem do speca to też kończyło się błędem... i tego nie
rozumiem, albo w myśleniu popełniam jakiś błąd...
Czyli podsumowując problemy mam 2 (chyba):
1. jak rozwiązuje się problem budowania z prawami roota;
2. co z tym wyskakującym błędem (rozwiązania znalezione w google mi nie
pomogły)

Najlepiej gdyby ktoś był tak dobry i zrobił speca, który mógłbym potem
przeanalizować... ale podpowiedziami też nie pogardzę.
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."