SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - oops, missing files; BTW. this is...

Przemek Iskra sparky w sparky.homelinux.org
Pon, 12 Wrz 2005, 15:55:40 CEST

On Mon, Sep 12, 2005 at 01:13:11AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
tak sobie myślę że aż tak źle nie będzie, bo jak się tylko sources
zbuduje to budowa modułów na tym nic nieda bo i tak vermagic nie będzie
się zgadzać

za to widzę inny problem, jak się zbuduje jakiś moduł poza kernelem
który wymaga innego modułu budowanego poza kernelem to nie będzie miał
do niego zależności. są w ogóle takie ? no chyba że temtem moduł też
wygeneruje swoją listę Module.symvers i się gdzieś ją spaczkuje

> A nie daloby sie czegos zrobic, zeby zrodla nie zalezaly od
> budowanego/zainstalowanego kernela ?
> Mogloby to byc przydatne. Hint: uwspolnione po NFS.

>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Tak BTW, to takie kwiatki przy kernel-source tez przydaloby sie
> zlikwidowac...
w sumie dobrze by było, ale kernel-{headers,source,module-build} i tak
zależy od nałożonych patch'y (a raczej nie opłacało by się próbować
zrobić ujednolicione source dla wszystkich patch'y) i przy ich użyciu
niewiele się da zrobić na inny niż kernel z którego pochodzą (vermagic)

P.S. poza tym, ja tu tylko sprzątam (chciałem działający kernel na
mojego iBook'a a przy okazji i ludzkości pomóc (: ), cieciwa mówił że
spojrzy na to Module.symvers

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org