[amd64] php 5.0.5-* problemy - znaleziona przyczyna

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Śro, 14 Wrz 2005, 16:03:56 CEST

Adam Gołębiowski wrote:

> Do test posłałem php-5.0.5-4.1 z łatką na ten błąd. Możecie
> przetestować?

w ogole zapomnialem napisac, ze uzywam wersji hardened (od dluzszego
czasu php5, od niedawna takze php4). i od wersji 5.0.5 i nowego hardened
nie nakladal mi sie patch:
Patch30: %{name}-hardening-fix.patch

teraz, po Twojej zmianie, hardened sie nie naklada wcale. i nie mam jak
przetestowac ;)

jak probuje budowac php:

builder -bb -nn -ncs php.spec --with hardening --without apache1
--without fam  --without ldap --without mhash --without ming --without
mm --without mnogosearch --without msession --without mssql --without
odbc --without pspell --without recode --without snmp --without sybase
--without sybase_ct --without tidy

any ideas ?

	MySZ

--