PPCRCD, pomoc mile widziana

Przemek Iskra sparky w sparky.homelinux.org
Sob, 17 Wrz 2005, 23:40:40 CEST

Wakacje się skończyły pora znów ostro wziąć się do pracy nad ppcrcd.
Najpierw chciałbym sobie przygotować zaplecze techniczne, tak więc:

- Osobny projekt w bugtrackerze; kogo się pytać ? lub co mam zrobić ?

- Fajnie było by mieć listę dyskusyjną, tak więc, jak wyżej, kogo się
  pytać ?

- No i ostatnie lecz najważniejsze. Proszę o dopisywanie się kto posiada
  jakie maszyny ppc, lub ma dostęp (można odpowiadać za innych ;) ), bo
  sam mam jedynie iBook'a a chciałbym mieć potwierdzenie że na innych
  ppc'ach też chodzi, lub wymaga poprawek.

Jeśli będę pewnien że wiem jak zrobić to pomyślę też nad livecd, ale
wcześniej muszę mieć listę osób które mogłyby (i ewentualnie chciały)
pomóc (głównie chodzi o testowanie).

OK, teraz czas na was, a ja się biorę do roboty nad poprawianiem
scryptów i uaktualnianiem paczek,

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org