PPCRCD, pomoc mile widziana

Przemek Iskra sparky w sparky.homelinux.org
Nie, 18 Wrz 2005, 19:46:13 CEST

On Sun, Sep 18, 2005 at 12:07:51AM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> On sobota 17 września 2005 23:40, Przemek Iskra wrote:
> ---ciach---
>
> Ja bym bardzo nalegał na mergnięcie się z x86 rescuecd (żeby przynajmniej wuwa
> była jedna i dokumentacja w jednym miejscu).
Wstępne rozmowy zostały przeprowadzone, byćmoże także udało by się mniej
więcej zsynchronizować zawatrość płyt ponieważ areq boryka się teraz z
podobnym problemem jak ja, czyli dużymi binarkami (u niego na x86_66).

Natomiast dalej nie mam żadnej informacji o maszynie ppc nie Appla, a
bardzo by się przydało, bo przy użyciu samej dokumentacji nie będę w
stanie wiedzieć czy płyta w ogóle się zbootuje (a głównie o to chodzi,
więc strata czasu ze strony testującego będzie niewielka).

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org