SPECS: keximdb.spec - ready to use - QCR (Qboosh Check Request) - ...

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Wto, 20 Wrz 2005, 09:45:19 CEST

Jakub Bogusz napisał(a):
> Następny :/
> [censored]
> To już jest przegięcie, takie imienne żądania dają efekt przeciwny.

Z racji, że ja pierwszy takiego skrótu użyłem, to chyba ja się muszę
wytłumaczyć. Więc sorry, jeżeli uważasz to za obraźliwe, ale to nie jest
podpisek w tylu "Burek - spradź speca!!", tylko niewątpliwie znasz się
na standardach specy lepiej niż większość z nas i jak spec zaczyna być
produktywny i ma dostać rel1, to wolę napisać QCR, niż samemu dać rel1 i
potem patrzeć na własne błędy z builderów....

Tawięc jeżeli czujesz się urażony taką formą - to przepraszam, ale
jeszzce raz chciałbym podkreślić, że w żaden sposób nie miało to być
wysyłanie swojego murzyna do pracy, tylko grzeczna prośba....

Cz w rny