SPECS: kexi.spec - add symlinks libkexi*.so.* to libkexi*.so

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 20 Wrz 2005, 10:28:12 CEST

Dnia poniedziałek, 19 września 2005 19:18, napisałeś:
> Author: wolvverine                   Date: Mon Sep 19 17:18:07 2005 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - add symlinks libkexi*.so.* to libkexi*.so
>
> ---- Files affected:
> SPECS:
>    kexi.spec (1.28 -> 1.29)

[--ciach--]

Hmm, a ten potworek rozumiem, że po to by się keximdb.spec budowało? (IMHO
nazwa tego speca jest niefortunna, jak już kiedyś tu wspominałem)
Poza tym, jeśli już mają być wymagane do lepiej żeby były w paczce devel...

Pozdrawiam,
--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś