SPECS: keximdb.spec - ready to use - QCR (Qboosh Check Request) - ...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 20 Wrz 2005, 14:34:51 CEST

> Z racji, że ja pierwszy takiego skrótu użyłem, to chyba ja się muszę
> wytłumaczyć. Więc sorry, jeżeli uważasz to za obraźliwe, ale to nie jest
> podpisek w tylu "Burek - spradź speca!!", tylko niewątpliwie znasz się
> na standardach specy lepiej niż większość z nas i jak spec zaczyna być
> produktywny i ma dostać rel1, to wolę napisać QCR, niż samemu dać rel1 i
> potem patrzeć na własne błędy z builderów....

Bledy zdarzaja sie kazdemu. Nie wiem jak u innych, ale ja ile razy cos
commitowalem i cos w moim commicie bylo do poprawki, to bylo tylko
kwestia czasu az qboosh czy ktos inny to poprawil lub skrobnal mi maila
zebym sam poprawil. Bez zadnych requestow itp. Wystarczy po commicie
poczekac troche. Wbrew pozorom sporo osob monitoruje commity.

M.