admin/dns/pld-linux.org.template

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Wto, 20 Wrz 2005, 22:12:27 CEST

On Tue, Sep 20, 2005 at 09:39:16PM +0200, Daniel Dominik Rudnicki wrote:
> Wychodzi na to ze po usunieciu domeny sklep pozostanie w niezmienionym
> ksztalcie (jesli chodzi o napis "oficjalny") pod adresem sklep.linux.pl/pld
cóż..
jak dla mnie to trochę niesmaczne że ktoś bez konsultacji z
kimkolwiek/poinformowania developerów nazywa coś "oficjalnym" w
odniesieniu do pld.
Technicznie ma takie prawo, ale i tak - niesmak pozostaje...

a mógł się po prostu spytać, dla formalności rzucic temat pod cdg czy
dany sklep prowadzony przez kogoś tam może być 'oficjalnym' sklepem
pld...

ech :(

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI