SPECS: keximdb.spec - ready to use - QCR (Qboosh Check Request) - ...

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 21 Wrz 2005, 10:07:27 CEST

Piotr Szymanski napisał(a):
> Zamiast uzywac takich skrot moglbys po prostu sepdzac wiecej czasu nad specem
> i sie poduczyc.

Tak - i wyłączyć się z życia - nie chodzić na uczelnię, nie chodizć na
treningi, z nikim się nie spotykać etc....Jak dla większości z nas, PLD
to hobby, a nie sposób na życie/zarabianie....

Zresztą kurde, napisałem, że sorry, a tu widzę zaczyna się trzęść
dłuuugie drzewko setek powodów, dla których zrobiłem źle - EOT ppl...

Cz w rny