SPECS: keximdb.spec - ready to use - QCR (Qboosh Check Request) - ...

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Śro, 21 Wrz 2005, 14:40:37 CEST

Hi,
Cezary Krzyzanowski (Wednesday 21 of September 2005 10:07):
> Tak - i wyłączyć się z życia - nie chodzić na uczelnię, nie chodizć na
> treningi, z nikim się nie spotykać etc....Jak dla większości z nas, PLD
> to hobby, a nie sposób na życie/zarabianie....
Dla mnie tez hobby ale nie rzucam QCR. Rozumiem ze jak masz hobby
kolekcjonowanie znaczkow to bedziesz wklejal znaczki na slepo i rzucal ojcu
do pokoju klaser z naklejka 'check request'.
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org