PPCRCD, pomoc mile widziana

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 21 Wrz 2005, 20:00:34 CEST

On Wed, Sep 21, 2005 at 04:22:21PM +0200, Przemek Iskra wrote:

> super, mam nadzieję znajdziesz trochę czasu i ochoty na sprawdzenie
>
> to za parę dni jak przygotuję nową wersję w której trochę pozmieniam
> więc informacje czy działa aktualna na niewiele mi się przydadzą
>
> poza tym dobrze gdybyś mi przesłał:
> lspci -v
> lspci -n
> fdisk -l
> mac-fdisk -l (lub pdisk -l)
>
> i ewentualnie odnośniki do dokumentacji której używałeś żeby
> zainstalować na tym linuxa

pdisk na CHRP chyba nic nie da - on jest dla (pod)architektury PMAC.

Jeśli ta maszyna bootuje się tak samo jak B50, to tworzy się zwykłą
dosową tablicę partycji, partycję typu "PPC PReP Boot" (id 41) i na
niej instaluje yaboota. Uwaga: partycja PReP Boot nie może być za
duża - B50 odmówiło bootowania z partycji o rozmiarze 16MB, pomogło
zmniejszenie do 8MB.

A jak z CD się bootuje to nie wiem. B50 do którego mam dostęp nie ma
czytnika.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/