Backupy sieciowe - bacula ?

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Nie, 25 Wrz 2005, 12:20:10 CEST

witam

Mam biblioteke Overland PowerLoader z jednym Ultrium i 17 slotów
http://www.overlandstorage.com/powerloader_specs.html
obsługuje to Veritas backup exec 9.

Generalnie działa OK, chodz czasami backupy potrafią się robić
niewiedzieć czemu 10x wolniej niż zwykle.

Ponieważ BE 9 ma już parę lat wypadało by go zaktualizować do 10.
Ale czy warto.
100% backupowanych systemów to linuxy + dwa solarisy na sparku.
Jest to około 20 maszyn spięte dedykowanym gigabitem - 1T danych.
Więc po co mi jakiś windziany soft, wolałbym coś otwartego.

Pochwalcie się proszę czego używacie u siebie.
Tak na pierwszy rzut oka to pasowała by mi www.bacula.org.

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP6067-RIPE]