Xeon DP i nasze 64bit

Nie, 25 Wrz 2005, 20:36:21 CEST

On Sun, 25 Sep 2005, Arkadiusz Patyk wrote:

> Jaki był objaw na rescue ?

Wogole nie podnosil sie syslinux. A jesli juz mu sie udalo to zawisal po
pokazaniu "boot:".

> [...]
> physical id     : 3
> siblings        : 2
> core id         : 3
> cpu cores       : 1
> fdiv_bug        : no
> hlt_bug         : no
> f00f_bug        : no
> coma_bug        : no
> fpu             : yes
> fpu_exception   : yes
> cpuid level     : 5
> wp              : yes
> flags           : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge
> mca cmov pat pse36 clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe nx

[root w spider ~]# uname -m
x86_64

processor       : 1
vendor_id       : GenuineIntel
cpu family      : 15
model           : 4
model name      :                   Intel(R) Xeon(TM) CPU 3.40GHz
stepping        : 3
cpu MHz         : 3391.846
cache size      : 2048 KB
fpu             : yes
fpu_exception   : yes
cpuid level     : 5
wp              : yes
flags           : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge
mca cmov pat pse36 clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm syscall
nx lm constant_tsc pni monitor ds_cpl est cid cx16 xtpr
bogomips        : 6783.95
clflush size    : 64
cache_alignment : 128
address sizes   : 36 bits physical, 48 bits virtual
power management:

Janek