spieprzone libgssapi

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 26 Wrz 2005, 12:18:16 CEST

Wtopa na ac-main!!!

[czarny w kacper tmp]$ rpm -qi libgssapi
Name        : libgssapi                    Relocations: (not relocatable)
Version     : 0.3                               Vendor: PLD
Release     : 2                             Build Date: pią 08 lip 2005
21:25:20 CEST
Install Date: sob 24 wrz 2005 16:54:20 CEST      Build Host:
i686.ac.pld-linux.org
Group       : Biblioteki                    Source RPM:
libgssapi-0.3-2.src.rpm
Size        : 27689                            License: mixture of UM
and Sun licenses
Signature   : (none)
Packager    : PLD bug tracking system ( http://bugs.pld-linux.org/ )
URL         : http://www.citi.umich.edu/projects/nfsv4/linux/
Summary     : Interfejs GSSAPI używający mechanizmów z innych
implementacji GSSAPI
Description :
Ta biblioteka eksportuje interfejs GSSAPI, ale sama nie implementuje
żadnego mechanizmu GSSAPI - zamiast tego wywołuje funkcje GSSAPI z
innych bibliotek, w zależności od mechanizmu.
[czarny w kacper tmp]$ rpm -ql libgssapi
/usr/lib/libgssapi.so.0.0.0
/usr/share/doc/libgssapi-0.3
/usr/share/doc/libgssapi-0.3/AUTHORS.gz
/usr/share/doc/libgssapi-0.3/COPYING.gz
/usr/share/doc/libgssapi-0.3/README.gz
[czarny w kacper tmp]$

libgssapi.0.0.0???? chociażby poldek i ssh potrzebuje ligssapi.so.1!!!
Wypieprzył mi się przez to i musiałem jechać, bo ssh nie wstało!!

POPRAWIĆ KTO POPSUŁ!!

Cz w rny