Puszczanie z HEAD/AC-branch

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 26 Wrz 2005, 22:21:06 CEST

> Nie jest to oczywiście problem być-albo-nie-być PLD, ale lepiej żeby
> takie sprawy uporządkować. Zanim się okaże że w w/w pakietach są dwa
> niezależne zestawy zmian: #1 autorstwa użytkowników `cvs status -v`, #2
> autorstwa użytkowników `cvs up -A`.

Prawa do kasowania branchy ma raptem kilka osob. Niedawno wysylalem na
cvsadmin prosbe o usuniecie AC-branch z gnupg.spec. W odpowiedzi
dostalem zebym sobie sam usunal. Szybko wyjasniono na liscie, ze sam
sobie usunac nie moge, dla pewnosci wiec wyslalem drugiego maila juz na
priv na adres z ktorego dostalem odpowiedz z ponowieniem prosby o
usuniecie. Tez zero reakcji. Coz. Ja sie napraszal nie bede. Na drugi
dzien bodajze arekm puscil z HEAD i bardzo dobrze. A AC-branch jak tam
byl, tak jest. Oczywicie ja rozumiem, ze czasem czasu nie ma, ze mozna
zapomniec, ze moglo wypasc cos wazniejszego... (uprzedzajac pytanie:
tak, jestem w zlym humorze).

> <pomysł>Nauczyć automatykę zasady, że jeśli istnieje AC-branch, to z
> HEAD zleceń do ready puszczać nie można. Oczywiście za wyjątkiem jakiejs
> grupy "superbudowniczych".</pomysł>

Jestem za... Chyba ze wymysle cos co spowoduje, ze bede przeciw ;)

M.