Xeon DP i nasze 64bit

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Wto, 27 Wrz 2005, 23:36:57 CEST

Arkadiusz Patyk wrote:
> Przymierzam się do zakupu
> Serwer ProLiant DL380 G4 Xeon DP 3400-2.0MB/800
> http://www.hp.com.pl/overview/14612
>
> Ma to Pentium Xeon DP z EM64T
>
> Ruszy na tym nasz 64bitowy port z AC amd64?
> A jeśli nie to może x86_64 z TH ?

Tydzień temu robiłem test rescue ze znanej Ci zapewne płytki
RescueCD amd64 (najnowszej bodajże 1.94 na 2.4.xx) na
bardzo podobnej maszynie (a być może nawet takiej samej).

Odtwarzany system był co prawda RHEL 4 (64-bit) ale do jego
postawienia/odtworzenia wykorzystałem CD z PLD.

do scsi: cciss (ale są też modele z SerialATA i chyba wtedy
		masz 8 kieszeni na hdd, a scsi tylko 6)
do sieci: tg3

Pozdrawiam,
Marek