Co się zmieniło na builderze ac-athlon (tajemnic elranga c.d.)

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Czw, 29 Wrz 2005, 20:54:56 CEST

Wczoraj rano puściłem zlecenie budowania erlang.spec na buildery Ac.
Zbudowało się wszędzie poza builderami i586, athlon, i686. Póżniej
próbowałem jeszcze kilkukrotnie i dostałem kilka FAIL.

Dzisiaj jednak przyszło jedno spóźnione (dotyczące wczorajszego
zlecenia) OK, z ac-athlon. Nasuwają się następujące wnioski:

1. Builder ac-athlon przez jakiś czas nie działał
2. Gdy powrócił do działania, to Erlang zaczął się na nim budować
3. z 1. i 2.: na builderze zmieniło się coś, co spowodowało, że erlang
się zbudował.

Może mnie ktoś oświecić, czy dobrze rozumuję, a jeżeli tak, to co się
zmieniło?

Pozdrowienia,
        Jacek