Kubki z logiem PLD

BartOwl bartowl w pld-linux.org
Pią, 30 Wrz 2005, 13:08:04 CEST

Dnia śro, wrz 28 2005 o godz. 11:35, Adam Nowotny napisal(a):

> Wiec czemu nie poinformowales o tym Marka? Jak mu o tym powiedzialem, to
> zdziwil sie, ze nie dostal od Ciebie zadnej informacji.

ja moze tak z innej paki - jako ze nie zalapalem sie na pierwsza serie -
bedzie planowana druga? bo bylbym zainteresowany... a moze ktos kupil
wiecej i by odsprzedal 1..2 ?

--
 'o,o' Bartlomiej Sowa-\ /-Surfuje w NYSIE-|-gg4087038-\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      |   bartowl (at) pld-linux.org  |  WS  |_\ ROX )