Firefox 1.0.7-2

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 30 Wrz 2005, 19:31:10 CEST

Dnia 30-09-2005, pią o godzinie 10:14 +0200, Łukasz 'LCF' Jagiełło
napisał(a):

> pld-devel-users chyba już ktoś o tym pisał.

Nie wiem, nie czytam users. Poza tym brakuje listy lokali w opcjach
zmiany kodowania. Jak znajdę chwilę, postaram się na to rzucić okiem.
Chyba, że ktoś znajdzie czas wcześniej.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux