SPECS: cacti-plugin-mactrack.spec - more specific URL, simple descs

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Nie, 2 Kwi 2006, 06:25:59 CEST

Dnia 01-04-2006, sob o godzinie 10:24 +0200, Jakub Bogusz napisał(a):

> google znalazły w poszukiwaniu czegokolwiek o tej wtyczce :)

jest tutaj tylko problem ze zrodłami bo brak oficjalnych tarbali dla
niektórych fajnych wtyczek (powiedzmy ze oficjalnie sa jeszcze w stadium
DEVEL, ale jak najbardziej nadaja sie do uzywania)

drugi problem to to ze przy pobieraniu wtyczek ze strony
http://cactiusers.org/downloads/
maja one za kazdym razem inne md5

--
Michał Panasiewicz - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl