SPECS: k3b.spec - added BR: growisofs >= 5.10 - added BR: dvd+rw-t...

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Nie, 2 Kwi 2006, 22:23:01 CEST

Cytowanie Arkadiusz Patyk <areq w pld-linux.org>:

> a ja nie mam nagrywarki DVD tylko CDR i po co mi te programy
> w systemie z k3b?
> --

Ble, mialo byc R a nie BR...
Ale wiekszosc paczek w PLD ma duzo teoretycznie niepotrzebnych
requires, ale sa one do rozszerzenia funkcjonalnosci..
Chodzi o to, zeby zainstalowac program i moc wypalac plytki zarowno
DVD jak i CD, dlatego IMO to sie przydaje... moze tylko mam to dac do
reqs a nie tam gdzie jest teraz?