Ruby-gnome2 i pango

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Nie, 2 Kwi 2006, 23:13:53 CEST

On Sun 2. April 2006 20:18, Liliana Ziolek wrote:
> Hej,
> Czy ktoś kto robił ten pakiet nie zapomniał przez przypadek o pango.rb
Ktoś, kto to pisał, przez przypadek, zapomniał o dwóch przecinkach?
> ? Przy budowaniu ze źródeł się pojawia, ale w rpmie już tego pliku nie
> ma, przez co np. gnome-art nie działa.
1. W rpmie z pldowego ftpa[1] rzeczywiście nie ma pango.rb - dziwne.
2. Nie wiem co to gnome-art (skoro nie ma pakietu na ftp, to to nie istnieje) -
chodzi mi o to, że potrzebuję jakiegoś pakietu, który wymaga ruby-gnome2 -
search -r nie znajduje takowego - nie mam jak sprawdzić.
> Aha, poprawić speca nie umiem niestety,
szyk śliczny.
> przede wszystkim przez
> problemy z instalacją gstreamera 0.10,
Jakie? Wynikające z BRs?
-BuildRequires: gstreamer-plugins-base-devel
+BuildRequires: gstreamer-plugins-devel
> ale może komuś będzie się
> chciało poprawić jeśli to pomyłka.
Zmieniłem BuildRequires w/w diff'a, zbudowałem - pango.rb jest w pakiecie.

[1]
Built:          2006/01/01 10:54 at athlon.ac.pld-linux.org
Size:           7.2 MB (7523390 B)
Package size:   1.1 MB (1186144 B)
File:           ruby-gnome2-0.14.1-1.athlon.rpm

--
Tomasz Wittner