[th] growisofs

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 6 Kwi 2006, 17:20:27 CEST

Dnia 06-04-2006, czw o godzinie 14:08 +0200, Maciej Świniarski
napisał(a):
> pozwole sobie zacytowac output tego programu
>
> "-649953280/0 ( 0.0%) @77.8x, remaining -487642266:1074778502 RBU 0.0%"
>
> ..chyba przez to sypie sie k3b
> jestem sam, czy ktos ma podobnie?

a wiecej szczegolow ?
mi sie jeszcze ani razu nie wysypal.

Tylko zepsul mi pare plyt ale to przez moja nieuwage.

Poprostu jak podasz mu predkosc plyty na taka ktorej nie umie plyta
ostatnio kupilem tdk ktore mozna nadywac najwolniej x6 a na stale mam
ustawione x4. Wtedy jest speed unsupported i nagrywa max czyli x16 i
plyte mana czasem zamontowac ale tylko na nagrywarce. Ale moj odtwarzacz
ani zaden inny juz tego nie lapie :(

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.