dvd+rw-tools-gcc4.patch do poprawy!

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Czw, 6 Kwi 2006, 21:32:38 CEST

Cześć,

Ten patch jest ewidentnie spieprzony, bo używa printf("%zd") (bez patcha
jest "%lld") do wyświetlania wartości off64_t. "%zd" jest do liczb typu
size_t, a na arch 32-bitowych sizeof(off64_t) > sizeof(size_t). Efekt
jest np. taki, że Bacula mi twierdzi, że płytka DVD mieści 400MB.

Nie wiem dokładnie co ten patch miał naprawiać i nie mam gcc4, żeby
sprawdzić, więc nie naprawiam, tylko sygnalizuję problem.  Tymczasem
skompiluję sobie pakiet bez tego patcha (na Ac).

Pozdrowienia,
        Jacek