[bugreport] php-gd

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Sob, 8 Kwi 2006, 18:35:59 CEST

Witam
Jako, że potrzebuję na localhoście MySQL 4.1, nie nowsze,
przekompilowałem sobie z odpowiednim tagiem z cvs.
Przekompilowałem sobie też tych kilka powiązanych pakietów, jak np php.
No i tutaj zonk. W error_log apache pojawia się message:

PHP Warning:  PHP Startup: Unable to load dynamic library
'/usr/lib/php/gd.so' - /usr/lib/php/gd.so: undefined symbol:
zif_imagefilter in Unknown on line 0

Apache z php wstaje, ale gd jest niedostępne.
php kompilowane z opcjami:

$ builder -bb php.spec --without apache1 --without interbase --without
ldap --without ming --without msession --without mssql --without odbc
--without pgsql --without pspell --without recode --without snmp
--without sybase --without sybase_ct --without tidy --without zts

Po przekompilowaniu dla taga auto-ac-php-5_1_2-7 działa gładko.

	MySZ

--
Marcin Sztolcman :: http://urzenia.net/ :: http://sztolcman.eu/

CyberBajt :: http://cyberbajt.pl/ :: Sieci bezprzewodowe