lirc.spec dla PLD AC ze sterownikami dev/input

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Nie, 9 Kwi 2006, 17:29:11 CEST

Grzegorz Konopko wrote:

> czemu tak?

Komuś chyba było potrzebne to serial ( i do tego opcje) wiec
nieruszalem, dodałem tylko przelacznik dla devinput,
a kompilować wszystkie sterowniki(--with-driver=all), to niesprawdzalem.
Mi zalezy aby dev/input został wkompilowany, reszty nie tykam poki co,
chyba ze ktos bedzie chcial inne to moge pocwiczyć i pokombinowac.
U mnie kompilacja ze sterownikami do jajka(np: serial) sie wywalala, bo
prawdopodobnie paru skryptów z kernel-source nie odpalilem, lub inne
problemy.

Przydałby sie tez patch do remotes aby dodac plik konfiguracyjny dla
http://linux.bytesex.org/v4l2/linux-input-layer-lircd.conf

Pozdrawiam TOmek

Poznaj Stefana! Zmien komunikator! >>> http://link.interia.pl/f1924