SPECS: expat.spec - up to 2.0.0 (soname change)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 9 Kwi 2006, 19:36:14 CEST

On Sun, Apr 09, 2006 at 06:10:32PM +0200, arekm wrote:
> Author: arekm                        Date: Sun Apr  9 16:10:32 2006 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - up to 2.0.0 (soname change)

Zmiana soname wygląda na przypadkową lub niepoprawną: zostało zwiększone
LIBCURRENT bez zmiany LIBAGE - albo zapomnieli zwiększyć LIBAGE
(pozostawiając stare soname), albo wyzerować LIBAGE (gdyby zmiana soname
była zamierzona).
Jak (po ukazaniu się 2.0.0) porównywałem obie wersje, nie zauważyłem
modyfikacji ABI przy tych samych opcjach kompilacji (natomiast
niekompatybilne ABI powoduje użycie opcji opisanych w README, np.
-DXML_LARGE_SIZE, -DXML_UNICODE... - tak było już w poprzedniej wersji).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/