SPECS: expat.spec - up to 2.0.0 (soname change)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 9 Kwi 2006, 20:35:18 CEST

On Sun, Apr 09, 2006 at 07:45:49PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Porównywałeś z czym?

1.95.8

> Zdaje się wszystkie wersje 1.9x to były wersje
> developerskie dla 2.0... Zgaduje, że ich polityka polegała na update soname
> dopiero przy stable.

Stable po czym? IIRC expat 1.0 składał się z dwóch bibliotek o innych
nazwach (libxmltok i libxmlparse, czy jakoś podobnie), więc od 1.0
SONAME i tak się zmieniły.

Natomiast ta zmiana jest niezamierzona lub niedokończona - przy zmianie
SONAME należy wyzerować LIBAGE.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/