PLD @ arm

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Nie, 9 Kwi 2006, 23:08:00 CEST

Właśnie udało mi się skompilować naszego rpm-a na iPAQ-u, chciałbym trochę
poeksperymentować z kompilacją naszych pakietów dla armów. Tylko chciałbym
żeby były jak najbardziej uniwersalne - i tu nasuwa sie pytanie jak ma się
zgodność wstecz architektury arm. Ja mam XScale (arm5te) ale popularne
jeszcze sa strongarmy1100 (arm4) i samsungi (gcc mowi ze arm4).
Moze ktoś z was ma wieksze doswiadczenie z tą architekturą i mógłby
podpowiedzieć najlepsze (najbardziej uniwersalne ale bez znacznej utraty
wydajności) flagi dla gcc. Z góry dzięki za wszelkie sugestie :).
Pozdrawiam.

--
Tomek